04 May 2007

Oh dear Kobe

Hm, following the OPP, basketball, gets rude.

5 comments:

Anonymous said...

I believe that he's da man?? :) Hoppas du har en härlig lördag! Här småregnar det, men jag har ändå tänkt ta mig ut till mamma på granngården, det är djurens dag och de serverar kolbullar.. *gott* kramen

kathryn merteuil said...

hm, oh dear, du hörde nog inte va han sa, det är lite otydligt, men det va iaf något admir lärde dig en gång att säga. va är kolbullar för något?

Anonymous said...

hehehe.. Jasså? eh? Trodde han var amerikan? Men ok? Sa han ngt som den killen lärt mig säga så kan det ju inte vara ngt bra... *skratt* Jag såg bara att han klådde rekord.. Kolbullar finns på min blogg. have a look! ;)

Jack Daniel said...

I don't understand this videoclip.....

But he's a good player though. :)

kathryn merteuil said...

someone have obviously taught him to say "pusi kurac". meaning something like "fuck off" in bosnian.