05 April 2007

Welcome to Oskarshamn

I’ve been laughing my ass off for the past 3 hours, if you all think I’m a freak, I sure know where I have got it from, my dear parents. Insane. Believe it or not, it’s good to be home.
And I’ve just received a message from my travelbuddy Biljana, thank God she’s not in Bosnia right now, maybe I’ll get her to join me in May.

So, I have to make up my mind, really, seriously. SERIOUSLY. SERIOUSLY.
The days goes by, I have to make up my mind, damn it. But I have. And I haven’t.
SERIOUSLY.


I'm waiting.

8 comments:

Anonymous said...

haha ja dina föräldrar är roliga dom.. jag blir bara trött på mina.. hoppas du får en rolig och skön helg!

Anonymous said...

Jebo te tito i svedski....pa daj barem pricajte na engleskom...ccccc Nek si ti seljanko stigla, samo spor vam neston taj vas vozich...ovi nasi su brzi bake mi..:)

kathryn merteuil said...

martin, hur kan du tröttna på dina föräldrar???

anonymous budalice.
sigurno su, jebes voz, kupicu sebi helikopter.

Anonymous said...

Nemoj ba, helichi su ti bezveze kad ti kažem. UZmi sebi plane, ja cu da budem fkn pilot...i oborim nas na prvoj livadi... Još ako bude neka sirena...uhhh

kathryn merteuil said...

da da da! neces da letis ha, ti bi samo do zemlje. samnom ima da poletis makar malkice.

Anonymous said...

se nu till att pallra dig till Fagerhult i veckan... I'll be there och så får du skratta lite åt min familj också

kathryn merteuil said...

marion.
skulle gärna det ju men jag flyr tillbaks till vårt göteborg på söndag.

Anonymous said...

Ja typ.. Vissa delar. Och nu när jag snart varit hemma två veckor så börjar jag verkligen krypa på väggarna.. Allt är ju så inrutat! Ingen tänker en tanke utanför lådan.. Men det är klart jag har börjat tröttna på ganska många av någon anledning..